Vi har samlet nogle af vores ofte stillede spørgsmål, som vi får fra vores kunder. Kan du ikke finde svar på det, du søger, kan du altid kontakte os.

Du kan kontakte os på info@prant.dk

 

Webshoppen er designet og administreres af.
Anders Nielsen
Frejas plads 20
3650 Ølstykke - Danmark
mail: info@prant.dk
CVR: 34096635.
Ja det er, prant er en online butik med base i Nordsjælland
Prant har ingen fysisk butik og bliver kun drevet online via www.prant.dk.
Ja men jeg vil meget hellere have, at du sender os en mail på info@prant.dk, jeg driver også hjemmesiden www.andersn.dk, som er min fotograf hjemmeside, og tit er jeg på farten med forskellige opgaver, men du skal være velkommen til at ringe på 31 10 10 61 og svare jeg ikke så indtal gerne telefonnummer og navn og jeg vil vende tilbage hurtigs muligt.
Ja det er det, kontakt os allerede idag for at høre om mulighederne på info@prant.dk
Vi høre rigtig gerne, hvis du har et ønske om et motiv som du mangler til din væg, hvad enten det er et grafisk motiv eller et fotografi af noget der betyder noget helt specielt for dig, kontakt info@prant.dk, vores arkiv er stort og vokser for hverdag, måske vi allerede har et motiv i arkivet, har vi ikke det, ser vi p åmulighedeerne for at få det
Nej det gør vi ikke alt hvad du finder på PRANT er fotograferet / designet af enten Anders Nielsen, eller den fotograf, designer du finder under plakaterne.
Nej det gør vi ikke og vi er ikke lagerførende, alle motiver bliver individuelt produceret hos vores samarbejdspartner i Roskilde, som er med på den nyeste mode inden for print, de er super dygtige og serviceminded, og sætter en dyd i at levere til tiden, samt at lave print i højeste kvalitet.
Vi kan desværre ikke foretage ændringer af ordrer, der er pakket eller afsendt. Ønsker du ikke at modtage ordren alligevel, kan du blot vælge at afvise pakken, hvorefter den automatisk bliver returneret til vores lager.
Konstaterer du ved modtagelse af din pakke, at den ikke indeholder alle de varer, du har bestilt. Som du har modtaget fra os, skal du kontakte os med det samme på info@prant.dk
Nej, dette er på nuværende tidspunkt ikke muligt.
Vi leverer dine varer indenfor 2-5 hverdage efter ordre tidspunktet. Er der gået mere end 5 hverdage, kan du kontakte os på info@prant.dk, så undersøger vi, hvorfor du ikke har modtaget din pakke. Alle plakater bliver printet og service tjekket individuelt.
Ingenting levering i DK er gratis, vi bruger forskellige fragtfirmaer alt efter ordre størrelse samt volume størrelser, men i de fleste tilfælde bruger vi GLS.
Har du lavet to ordrer inden for et kort tidsrum, som du ønsker skal sendes samlet, kan du kontakte vores kundeservice på info@prant.dk. Er dine ordrer ikke pakket, vil vi forsøge at få dem sendt samlet.
Har GLS forsøgt at levere din pakke, mens du ikke var hjemme, har de lagt en pakkeseddel om det i din postkasse. Du kan først hente pakken på det oplyste sted på sedlen dagen efter. Husk at medbring pakkesedlen og sygesikringsbevis/pas.
Har du oplyst den forkerte leveringsadresse på din ordre, kan du kontakte vores kundeservice på info@prant.dk eller på tlf. nr. 31101061. Er din ordre ikke pakket, ændrer vi adressen.
Vi har desværre ikke mulighed for at pakke din gave ind i nogle tilfælde kan godt vedlægge et kort. Bemærk, vi sender alle ordrer i papkasser og ikke paprør.
Når din ordre er afsendt, får du tilsendt en mail fra os, hvor du kan se dit forsendelsesnummer. Kan du ikke se nummeret, kan du kontakte vores kundeservice på info@prant.dk. Du kan søge på nummeret på GLS hjemmeside. Læg venligst mærke til, at der kan gå op til 36 timer før pakken registreres hos GLS.
Har du ikke modtaget dit forsendelsesnummer, eller er du kommet til at slette det, kan du kontakte vores kundeservice på info@prant.dk eller på tlf.
Indtaster du dit forsendelsesnummer og kommer der ingen information frem, kan det enten skyldes, at din pakke er afsendt samme dag. Det tager altid lidt tid, før forsendelsen registreres hos GLS. En anden grund kan være, at der er noget galt med din forsendelse. Oplever du det, er du naturligvis velkommen til at kontakte os på mailen info@prant.dk, så vender vores kundeservice tilbage hurtigst muligt.
Det kan tage op til 12 arbejdsdage for behandling af returpost, før din retur ordre er behandlet. Er der gået længere tid, kan du søge på dit forsendelsesnummer og se, om der skulle være sket en fejl under forsendelsen. Du er naturligvis også velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@prant.dk, så kan vi hjælpe dig med at undersøge sagen.
PRANT accepterer betaling med følgende betalings- og kreditkort: VisaDankort, Visakort, Visa Electron, MasterCard, Maestro og JCB.
Konstaterer du ved modtagelse af din ordre, at en vare har mangler eller fejl, skal du kontakte vores kundeservice med det samme på info@prant.dk - Vi kigger naturligvis på sagen med det samme, og sørger for, at få løst problemet.