Vi har samlet nogle af vores ofte stillede spørgsmål, som vi får fra vores kunder. Kan du ikke finde svar på det, du søger, kan du altid kontakte os.

Du kan kontakte os på info@prant.dk

 

 

Webshoppen er designet og administreres af.
Anders Nielsen
Frejas plads 20
3650 Ølstykke - Danmark
mail: info@prant.dk
CVR: 34096635.
Administration af webshoppen er styret på den fysiske adresse.
Frejas plads 20
3650 Ølstykke
Danmark

Alt, produktion, håndtering og forsendelse sker på hos et professionelt trykkeri
BR Offset I/S
Farstrupvej 21
5471 Søndersø
CVR: 38837508

Prant har ingen fysisk butik og bliver kun drevet online via www.prant.dk.
Nej Prant er en online butik!
Ja men jeg vil meget hellere have, at du sender os en mail på info@prant.dk, jeg driver også hjemmesiden www.andersn.dk, som er min fotograf hjemmeside, og tit er jeg på farten med forskellige opgaver, men du skal være velkommen til at ringe på 31 10 10 61 og svare jeg ikke så indtal gerne telefonnummer og navn og jeg vil vende tilbage hurtigs muligt.
Ja det er det, kontakt prant allerede idag for at høre om mulighederne på info@prant.dk
Samarbejdspartnerprogramet hos PRANT er gratis og gør deltagerne i stand til, via et link på sin hjemmeside, at gøre reklame for PRANT eller specifikke varer. Ethvert salg udført via det oplyste link medføre en provision for deltageren. Provisionen er i øjeblikket 10%.
Vi høre rigtig gerne, hvis du har et ønske om et motiv som du mangler til din væg, hvad enten det er et grafisk motiv eller et fotografi af noget der betyder noget helt specielt for dig, kontakt info@prant.dk, vores arkiv er stort og vokser for hverdag, måske vi allerede har et motiv i arkivet, har vi ikke det, ser vi p åmulighedeerne for at få det
Nej det gør vi ikke alt hvad du finder på PRANT er fotograferet / designet af enten Anders Nielsen, eller den fotograf, designer du finder under plakaterne.
Nej det gør vi ikke og vi er ikke lagerførende, alle motiver bliver individuelt produceret hos vores samarbejdspartner, som er med på den nyeste mode inden for print, de er super dygtige og serviceminded, og sætter en dyd i at levere til tiden, samt at lave print i højeste kvalitet.
Vi kan desværre ikke foretage ændringer af ordrer, der er pakket eller afsendt. Ønsker du ikke at modtage ordren alligevel, kan du blot vælge at afvise pakken, hvorefter den automatisk bliver returneret til vores lager.
Umiddelbart efter du har bestilt og betalt dine varer på PRANT, sender vi dig en ordrebekræftelse til din e-mail adresse. Hvis ordrebekræftelsen går tabt er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på mailen info@prant.dk, så vil vi sende dig en ny kopi.
Konstaterer du ved modtagelse af din pakke, at den ikke indeholder alle de varer, du har bestilt. Som du har modtaget fra os, skal du kontakte os med det samme på info@prant.dk
Er din ordre sendt, men du fortryder inden, du har modtaget pakken, kan du fortryde købet ved at nægte at modtage pakken af posten. Posten sender så pakken retur til vores lager, og når vi har pakken, fører vi pengene tilbage for ordren.
Nej, dette er på nuværende tidspunkt ikke muligt.
Vi leverer dine varer indenfor 2-7 hverdage efter ordre tidspunktet. Er der gået mere end 7 hverdage, kan du kontakte os på info@prant.dk, så undersøger vi, hvorfor du ikke har modtaget din pakke.
Vi bruger GLS om leverandør og fragt priserne er 39 ved levering til pakkeboks og 59 kroner til hoveddør
Har du lavet to ordrer inden for et kort tidsrum, som du ønsker skal sendes samlet, kan du kontakte vores kundeservice på info@prant.dk. Er dine ordrer ikke pakket, vil vi forsøge at få dem sendt samlet.
Har GLS forsøgt at levere din pakke, mens du ikke var hjemme, har de lagt en pakkeseddel om det i din postkasse. Du kan først hente pakken på det oplyste sted på sedlen dagen efter. Husk at medbring pakkesedlen og sygesikringsbevis/pas.
Har du oplyst den forkerte leveringsadresse på din ordre, kan du kontakte vores kundeservice på info@prant.dk eller på tlf. nr. 31101061. Er din ordre ikke pakket, ændrer vi adressen.
Vi har desværre ikke mulighed for at pakke din gave ind i nogle tilfælde kan godt vedlægge et kort. Bemærk, vi sender alle ordrer i papkasser og ikke paprør.
Når din ordre er afsendt, får du tilsendt en mail fra os, hvor du kan se dit forsendelsesnummer. Kan du ikke se nummeret, kan du kontakte vores kundeservice på info@prant.dk. Du kan søge på nummeret på GLS hjemmeside. Læg venligst mærke til, at der kan gå op til 36 timer før pakken registreres hos GLS.
Har du ikke modtaget dit forsendelsesnummer, eller er du kommet til at slette det, kan du kontakte vores kundeservice på info@prant.dk eller på tlf.
Indtaster du dit forsendelsesnummer og kommer der ingen information frem, kan det enten skyldes, at din pakke er afsendt samme dag. Det tager altid lidt tid, før forsendelsen registreres hos GLS. En anden grund kan være, at der er noget galt med din forsendelse. Oplever du det, er du naturligvis velkommen til at kontakte os på mailen info@prant.dk, så vender vores kundeservice tilbage hurtigst muligt.

Skulle du fortryde købet, har du 14 dage fuld returret.

NY LOV INDTRÅDTE D.13/6 2014

Tidligere skulle varen sendes tilbage inden for selve fortrydelsesfristen (14 dage). Med den nye lov har forbrugeren 14 dage til at fortryde købet og ret til at vente med at returnere varen i op til 14 dage efter den dato, hvor han eller hun har givet den erhvervsdrivende besked om, at købet ønskes fortrudt.

Den nye forbrugeraftalelov giver forbrugeren mulighed for at fortryde købet efter brug af varen. Dog med det forbehold, at forbrugeren hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at teste den på almindelig vis, som han eller hun ville gøre i en fysisk butik. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i samme stand som da du modtog den. Det vil sige: at varen skal leveres tilbage i original emballage at mærker, prisskilte og lignende stadig sidder på varen Hvis vi modtager en vare, hvor prisskiltet er taget af, og/eller varen har været i brug, kan vi ikke sælge varen videre. Varen har derfor ingen værdi for os, da vi ikke sælger second-hand tøj. Dette betyder du får 0kr retur.

På specielt designet produkter såsom Navnetavler, collager osv ydes ikke returret, dog oplever du fejl på selve printet så tøv ikke med at kontakte os på info@prant.dk

Alle vare skal sendes til:

Prant v/ Anders Nielsen frejas plads 20 3650 Ølstykke, Danmark CVR-nummer: DK34096635

Læg varen tilbage i den originale emballage og pak den godt ind i plast eller papir. Vi erstatter ikke bortkomne returordrer, hvis de f.eks er sendt som maxibrevsforsendelse. Vi anbefaler derfor, at du altid sender din returordre som pakke, da dette giver mulighed for at tracke forsendelsen. Pakken skal naturligvis sendes med omdeling til os.

Det kan tage op til 12 arbejdsdage for behandling af returpost. Har du betalt din ordre med betalingskort, bliver pengene ført tilbage på det, hvilket kan tage op til 3 dage.
Det kan tage op til 12 arbejdsdage for behandling af returpost, før din retur ordre er behandlet. Er der gået længere tid, kan du søge på dit forsendelsesnummer og se, om der skulle være sket en fejl under forsendelsen. Du er naturligvis også velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@prant.dk, så kan vi hjælpe dig med at undersøge sagen.
PRANT accepterer betaling med følgende betalings- og kreditkort: VisaDankort, Visakort, Visa Electron, MasterCard, Maestro og JCB.
Konstaterer du ved modtagelse af din ordre, at en vare har mangler eller fejl, skal du kontakte vores kundeservice med det samme på info@prant.dk - Vi kigger naturligvis på sagen med det samme, og sørger for, at få løst problemet.

Som forbruger har du 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen - afhængig af den konkrete situation.

Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.

Du skal reklamere inden rimelig tid efter, du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder efter manglen er opdaget, anses reklamationen altid for værende rettidig.

Vi tilbagebetaler ikke portoen, for en varen der sendes retur til os.

Refunderingen vil blive i form af gavekort, på beløbets størrelse.

Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, skal du udskrive en returseddel, notere fejlen på denne og indsende produktet til vores serviceafdeling, på adressen:

PRANT
Frejas plads 20
3650 Ølstykke, Danmark

Bemærk: Vi erstatter ikke en bortkommen returordre, hvis den er sendt som en maxibrevsforsendelse. Vi anbefaler derfor, at du altid sender dine returordre som pakke, da dette giver mulighed for at tracke forsendelsen.